Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 9, 2010

26th Feb 2010 S'pore Familytivity

Pagi.Disebabkan ngantuk sgt2...tdo xhengat lah kan...sampai kul 11 am le....tapi bangun2 tuh ape lagi..menolong k.lah wat sambal belacan nenas n k.lah masak udang yg ktrg pancing...slurrpppp.....xsabo nak makan...n...

Petang tuh nak gi main layang2 xjadi...sbb ari hujan renyai2.....so ktrg ubah plan....gi mensumbangkan suara kat umah kakak.....hehehe...nih mmg hobi aku n hubby....aku,hafiz,hubby,man,norin n kakak....sampai satu masa aku duet ngan Norin nyanyi lagi dangdut...Mas Idayu...Selangit2......nganga Danish dengar....rupa2nya kakak ckp dia minat dangdut....patut le....dari dia main2 terus dia terpacak depan TV..... hahaha.....

Malamnye ktrg gi makan kat restoran apa ntah....xingat and kat mana ntah....xingat gak...sbb nama tmpt tuh pelik skit....sedap...Man belanja sebab dia dapat gaji n dia bercita2 nak wat business sendiri...aku doakan dia berjaya....


Sedap sotong nih...dia campur ngan nenas n digoreng agak garing...

Tom Yum...yum...yummy.. :p


Ikan siakap 3rasa......versatile...


Ketam...masak cili yg sedappp


Pemakan2 makanan diatas...har2.....

Lepas makan ...ktrg balik n nonton SANTAU....hohohoho.......seram gak...citer nih bg aku kira the best Filem Seram M'sia so far le.....baik korang try nengok....aku nih memang suka sgt2 tgk cite seram....:D


Habis je cite tuh aku terpaksa le ikut suami aku gi satu tmpt nih lagi....n U guys guest what is the place????....huhu...PANCING UDANG LAGIII.....ahh...alamatnye memang tdo lmbt lagi le mlm tuh....sian kat anak2 sedara aku nih ajak laki aku gi...terutamanya si Wan (laki Rina)....dia xdapat mancing mlm sebelumnye...so mlm tuh dia ajak le...tapi aku nih kena ikut le sbb laki aku ikut...maklumlah jumpe laki pun seminggu sekali n apa salahnye aku joint anak2 sedara aku yg jarang jumpe nih memancing....w'pun ngantuk tapi best....hehehe....Tambah lagi ngan aku2 sekali memancing....byk gak aku dapat....Tau sampai kul bape?? 7 a.m BARU BALIK....dari kul 2 a.m...crazy.....addict dah nih kirenye...mana taknye best woo....feel masa umpan mengena....xreti nak cerita lah....hekhekhek...tarik2...dapat plak udang besar...huuuuh...lagi le....lepans pacing...pancing...lepas pancing...pancing lagi......gian2......:)

Hasilnye 70 ekor udang.....ntah lalu ke tidak aku nak makan udang lagi.....huhuhu.....

No comments: