Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 2, 2011

Especially For YOU.......

Kau Tak Pernah Jauh



Oh...

Di mana pun ku berdiri

Kau kan tetap kuingati

Kau selalu dekat dalam hati ini



Dan tak pernah sehari pun

Hari-hari yang berlalu

Tanpa aku merindu mu kekasihku



Saat kita berjauhan

Jangan ada rasa bimbang

Kerna cinta menyatukan perasaan



Tak mengira detik waktu

Ingin kulafaz selalu

Aku cinta kepadamu



Walau seribu liku di depanku

Akan tetap aku tempuh

Dalam hatiku kau tak pernah jauh



Walaupun terpaksa ku menunggu

Tanpa jemu dan selalu

Sentiasa dekat di hatiku...



Kau membuat hidup ini

Semakin lebih bererti

Kau miliki kelebihan tersendiri



Tak mengira detik waktu

Ingin kulafaz selalu

Aku cinta kepadamu



Walau seribu liku di depanku

Akan tetap aku tempuh

Dalam hatiku kau tak pernah jauh



Walaupun terpaksa ku menunggu

Tanpa jemu dan selalu

Sentiasa dekat di hatiku...



Kau membuat hidup ini

Semakin lebih bererti

Kau miliki kelebihan tersendiri



Tak mengira detik waktu

Ingin kulafaz selalu

Aku cinta kepadamu

Kekasih... kepadamu... kekasih


                                                                                                                                 


2 comments:

cik sidah said...

i love this song so much...so romantik
dr ismat pernah buat lagu ni as his ring tone bila k mona call

@moi said...

ermmm....bila pizin jiwang.....jarang tgk si pizin ni jiwang karatzzzz hehehe ;)